Nemusím nic.

15.06.2015 00:18

Dnes jsem se dočetla že:

-          Bych si měla vzít úvěr od Buřinky.

-          Bez zdravého životního režimu se moje postava neobejde.

-          Taky bych prý měla někam jet, protože je to se slevou.

-          Dnes nutně potřebuji nějaký fixátor na vbočený palec.

-          A prý mám běžet na web, abych věděla, jak správně bydlet

-          Když nebudu detoxikovat svoje tělo od palců u nohy po konečky vlasů, asi do žní nevydržím.

-          A co teprve, když nebudu tančit při měsíčku, meditovat o své děloze a uctívat svoji vagínu. Nikdy prý ze mne nebude  pravá žena.

-          Jo, a tyto prášky mě uklidní a kdybych byla moc klidná, tak ty druhý mě povzbudí.

-          Musím nenávidět všechny ty černý huby, co si myslí, že žít v naší republice, je nějaký terno.

A tak bych mohla pokračovat do nekonečna…

-          Úvěr si nechci vzít od nikoho, natož od nějakého klobouku.

-          Moje postava se neobejde bez zmrzliny a čokolády.

-          Pojedu. I bez slevy.

-          Co to je vbočený palec?

-          Možná nebydlím správně, ale jsem tam šťastná.

-          Myslím, že mám tvrdý kořínek a vydržím ještě dlouho.

-          Jsem  ŽENA.

-          A co když ty prášky popletu? Raději je nejím.

-          Koho mám milovat nebo nenávidět nechte laskavě na mém rozhodnutí.

A proč tohle všechno vlastně píšu?

Protože, lidi, nemusíte nic, jen být, tady a teď.

A jak si to zařídíte, záleží jen na vás.

J.

-